Оқушылардың мектеп алаңындағы негізгі қызметі: аумақтың тәртібі мен тазалығы, өсімдіктерді өсіру, олардың өсуі мен дамуын қадағалау, сонымен қатар үйірме жұмыстарына қатысу.
4-5 тамыз аралығында мектеп алаңында оқушылар кестеге сәйкес келесі жұмыстарды атқарды: гүлзарларды арамшөптерден тазарту және суару: дәліздер мен кеңселердегі жабық гүлдерді суару; мектеп аумағын арамшөптер мен қоқыстардан тазарту;
Шеңбер жұмысы
Робототехника: Жұмыс келесі бағыттар бойынша жүргізілді: - өздігінен білім алу - балалардың логикалық ойлауын, шығармашылық қабілеттерін, коммуникативті дағдыларын дамытуға және ой-өрісін кеңейтуге бағытталған үйірме сабақтарын ұйымдастыру және өткізу. Сабақ барысында балалардың математикалық қабілеттері белсенді түрде дамиды, санау (бөлшектерді, блоктарды, бекіткіштерді) қажетті бөлшектер санын есептеу. Үйірмеге қатыса отырып, бірлескен және өз бетінше оқу іс-әрекеті кезінде балалар еңбек мәдениетінің дағдыларын игереді: жұмыс орнында тәртіпті сақтауға, үлгілерді жасауға уақыт пен күш бөлуге (әр сабақтың өз тақырыбы бар) және, сондықтан іс-шараларды жоспарлаңыз.
Функционалдық сауаттылығын дамыту: Шеңбер тақырыбын талдап болған соң, логика мен ауызша санауды дамыту мақсатында балаларға «Сандар қатарын санау» ойыны ұсынылды. Есеп үшке бөлінетін сандарсыз және үш саны бар сандарсыз айтылды, қате жібергендер шеңберге тұрды.