«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Новочеркасс ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
   Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Новочеркасское отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

Әлеуметтік желі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Психологтар анимацияның жасөспірімдер психикасына әсері туралы.

 

Аниме-жапондық анимациялық ФИЛЬМ. Негізінен балалар көруге арналған мультфильмдерден айырмашылығы, шығарылған анимацияның көп бөлігі ересек аудиторияға арналған.

Аниме киносындағыдай, аниме жанрларының әртүрлі түрлері бар. Тек кішкене бөлік балаларға арналған. Көбінесе балалар бұл анимациялық фильмнің жасына сәйкес келмейтінін және бәрін қатарынан көретінін түсінбейді, өйткені ол боялған. Көбінесе ата-аналар да солай ойлайды.

Мамандардың пікірінше, аниме стиліндегі мультфильмдер балалар мен жасөспірімдердің нәзік психикасына жағымсыз әсер етуі мүмкін. Сонымен қатар, соққылар бірнеше бағытта жасалады: әлеуметтік құндылықтардың өзгеруі орын алады. Мысалы, сюжет барысында тартымды, нәзік сөйлейтін тәтесі зұлым сиқыршы болуы мүмкін. Сонымен қатар, "әдемі – жақсы дегенді білдіреді" стереотипі жұмыс істейді, ол бала еріксіз теріс, бірақ сүйкімді көрінетін кейіпкерге еліктейді.

Анимеде көрсетілген фантастикалық әлемдер соншалықты тартымды, сондықтан жасөспірім қалыпты жағдайға оралуы қиын. Сонымен, анимацияға деген шамадан тыс құмарлық, көбінесе, шындықтан қашып кетудің себебі болады. Нәтижесінде балалар құрдастарымен қарым-қатынасқа деген қызығушылығын жоғалтады, бұрынғы хоббиін ұмытып, оқуға назар аудармайды.

Кадрлардың тез жыпылықтауы және сюжеттің шиеленісі жасөспірімнің миын үнемі күйзеліске ұшыратады, бұл серия аяқталғаннан кейін әрдайым тез ұмытылмайды.

Адамдарды оңға және солға қарай өлтіретін қорқынышты құбыжықтарға айналдыру психиканы әлсіретеді және басқа адамдардан бейсаналық қорқыныш қалыптастырып қана қоймай, психикалық аурудың дамуына "триггер" бола алады. Өзінің нәзік емес, психикасы енді ғана қалыптаса бастағандықтан, жасөспірімдер көптеген анимацияларды қарау кезінде еріксіз қауіп тобына түседі.

          Аниме жанрлары яой, юри және хентай - бұл ашық ұрлау және жастардың гомосексуалдық қатынастарға норма ретінде бағытталуы. Бұл мәдени және құндылық қондырғылары балалар мен ересектердің тұжырымдамалық жүйесін бұзады, олардың арасындағы алшақтықты тудырады.

Аниме біздің көпұлтты еліміздің дәстүрлі мәдениеттерінің психикалық ортасын бұзады. Нақты әлемнің, ондағы нақты өмірдің мәнін ашады.

Біз, ата-аналар, не істей аламыз?

 

1. Сіздің балаңыз қандай аниме жанрларына қызығушылық танытады? Онымен фильмдер мен басты кейіпкерлердің мінез-құлқын талқылаңыз. Баланың фильмнің сюжетін және оның нақты әлемге сәйкес еместігін дұрыс түсінетініне көз жеткізіңіз.

2. Жасөспірімдердегі эмоционалды бұзылулардың нақты белгілерін бақылау: көңіл-күйдің тұрақты төмендеуі, бет-әлпеттің тұрақты болмауы, оқшаулау, шаршау және т. б.

3. Ол үшін мектеп пен бағалаудан тыс маңызды тақырыптар туралы, өлім, өмір, проблемалар, жыныстық қатынас туралы,  қызықты нәрселер туралы,  жалғыз өмір сүру қиын екені туралы сөйлесу.

4. Балаларға қиын сезімдер мен қиындықтарды  жеңуге үйрету.  Сізге де қиын болғаны туралы, сіз де аңсау, ашулану, бас тарту болғаны туралы айтыңыз. Сіз бұл мәселені шешіп, тіпті отбасы мен балаларыныз бар екенін айтыңыз.

5.Шынайы қызығушылық танытқан ата-ана баланың қауіпсіздігі үшін кез-келген тыйымнан гөрі көп нәрсе жасай алады. Кез-келген тыйым қауіпсіздікке зиянын тигізетінін есте сақтау керек. Жасөспірімдер жасырын өмір сүреді, манипуляцияны және алдауды үйренеді, олар көп тәжірибе жинайды, басқа жолдарды табады, Міне, тыйым салулар осыларға әкеп соғады.

 

Мектеп психологы: Залюбовская Н. Н.

Жаңартылған күні: 11.05.2021 17:34
Құрылған күні: 11.05.2021 17:34

Текст