«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Новочеркасс ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
   Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Новочеркасское отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

Әлеуметтік желі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Сен және нәрселер" атты сынып сағаты.

"Сен және нәрселер" атты сынып сағаты.

Өткізу күні : 13.01.2020

Дайындаған және өткізген: Хохлунова Н. Н.

Мақсаттары: оқушыларды мамандықтар әлемінің алуан түрлілігімен, ерекшеліктерімен, мақсаттарымен және маңыздылығымен таныстыру, өзіне-өзі қызмет көрсету бойынша білімді жүйелеу, заттарды күту ережелерімен таныстыру

Міндеттері:      тұлғалық:

Әртүрлі қызмет түрлерінде дербестік көрсету.

Құрдастарымен өзара әрекеттесу.

Өз іс-әрекеттерін бағалау.

* СӨС білімін қолдана білу

* Мектепке оң көзқарас.

реттеуші:    

• оқу тақырыбы мен міндеттерін қоюдағы мақсат қою және меңгерілгеннің және әлі белгісіз дегеннің арақатынасы негізінде

* оқу тапсырмасын қабылдау және сақтау

* оқу әрекеттерін орындау

* іс-әрекеттердің дұрыс орындалуын бағалай білу

танымдық:

* өз бетінше бөлу және танымдық мақсаттарды қалыптастыру

* тіл дамыту деңгейін жетілдіру

            іс-әрекет тәсілдері мен шарттарының рефлексиясы

 

коммуникативтік:

            тыңдауды және диалогқа түсуді дамыту

            мәселелерді ұжымдық талқылауға қатысу

* топта жұмыс істеу

 

Сабақ барысы.

I. Ұйымдастыру сәті.         Қолайлы жұмыс жағдайын жасау.

- Міне, қоңырау соғылды.

Басталады сабақ.

Біз бір-бірімізге бұрылып

Күліп, күліп.

Бүгінгі сабақ болсын

Қарым-қатынас қуанышы бізге әкеледі.

 

ІІ. Тақырып бойынша кіріспе:

1) - ал " бұл не?»

- Мен сұрақ қоятын боламын, ал сіз не туралы айтасыз?

1. Аяқ киім? (Шұлық)

2. Басты үй? (Бөрік, кепка, қалпақ және т. б.))

3. Терезелерге арналған киім? (Перделер, жалюзи)

- Сөйлемді жалғастырыңыз

4. Бұл көйлек ...  (киім)

5. Етік бұл ... . (аяқ киім пәні)

2) - енді тақтаға қараңыз. Сіз көрген заттарды атаңыз (көйлек, юбка, кресло,

                                                                                                                                         шалбар).

- Оларды қалай біріктіреді деп ойлайсыз? (адам жасаған заттар).

- Қандай заттың артық екенін атаңыз. Неліктен?

- Бұл заттарды қалай атауға болады? Мынау не? (заттар)

- Әр түрлі заттарды кім жасайды? (әртүрлі мамандық адамдары).

- Сіз қалай ойлайсыз, неге адамдар жұмыс істейді?

II. Сабақтың мақсатын қою және тақырыбын анықтау.

- Сонымен, біз қазір айтқанымызды еске түсіріңіз. Сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыз?  ("Сен және нәрселер»)

- Кестеге сүйеніп, біздің сабақтың мақсатын тұжырымдауға тырысыңыз.

Кесте

Танысайық…

Біз оқуға .....

Біз оқып құрметтеуге және еңбекке.....

 

IV. Оқу қызметіне қосу

1. Презентация бойынша жұмыс

- Қандай кәсіптердің адамдары осы заттарды жасады деп ойлайсыз?(Ыдыс-аяқ, киім, жиһаз бейнеленген суреттерді тарату)

- Ал сіз мына мамандықтар: жиһазшы, портниха, столяр, гончар деп естідіңіз бе?

Слайд 1

Тігінші

Тігінші жыл кездерінде балалар мен ересектерге, ерлер мен әйелдерге арналған түрлі киім тігеді. Шебер лайықты фасондар мен матаны таңдай алады. Әрқашан емес, бұл жай ғана жасауға болады. Әрбір адамға көйлектер жібектен, ал тондар - теріден, керісінше емес! Бірақ жібек және тері әртүрлі. Маталар түрлі түсті, өрнектері және ені әртүрлі. Олардың жіптері әртүрлі болуы мүмкін. Мұнда көп айлақ! Сондықтан тігінші жұмыс істеу оңай емес.

Слайд 2

Ағаш шебері

Жиһазсыз үй не үшін? Жиһаз ағаш жасайды. Ағашта жұмыс істеу үшін арнайы құралдар бар. Бұл рубанка, стамеска, қашау, және, әрине, ара! Көптеген отбасыларда ересектер өздері ұсталық жұмыстарды орындайды – сөрелер, табуреттер жасайды. Балалар ата-аналарға көмектесуді жақсы көреді: құралдар беру, жаңқа жинау.

Жаңа жоңқа орманда иісі бар! Тақтайшаның көзінде пайдалы нәрсеге айналады! Жақсы столдар ағаштан ерекше сұлулық заттарын жасайды. Әсіресе қызылдер ағаштары бағаланады. Олар жасайды бағалы ағаштың ең әдемі жиһаз. Бұл нағыз ағаш суретшілері!

Слайд 3

Слесарь

Кран үйде өтеді. "Слесарьді шақыру керек!"– дейді анам. Велосипед сынған. "Слесарьды жатқызу керек", – дейді әкем. Бұл барлық қолдарға мастер үшін не? Бұл көне мамандық. Слесарь металмен жұмыс істейді. Металлург металл балқытады. Ұста қыздырылған металдан жасалған шеге, таға және басқа да заттарды жасайды.

Слесарь суық металмен, өте берік және қатты жұмыс істейді. Металмен күресу үшін слесарь арнайы құралдар бар, мысалы: балға және тісше.

Слайд 4

Гончар

Қыш құмыра – керамика ыдыстарын жасау шебері. Қыш қолөнері – жердегі ең көне қолөнердің бірі. Адамдарға ыдыс әрқашан қажет болды. Оны тастан және ағаштан шығарған, шыбықтан шыққан, пеште күйдірген. Бұл жұмысты гончарлар орындады. Ыдыс мүсіндеуге арналған құрылғы қыш шеңбері болды.

2. Жалпылау

- Сонымен, сіз осы адамдар үшін жаңа мамандықтар туралы не білдіңіз?

 

5.Физминутка.

- Тұрды. Егер сіз менің пайымдауыммен келіссеңіз, қолыңызды жоғары көтеріңіз , егер жоқ болса-отырыңыз.

* Аспаз сиыр сауады?

Таксист адамдарды тасымалдайды?

•Клоун адамдарға шаш жасайды ма?

•Бағбан бақша күтуде ме?

--Сатушы киім тігеді ме?

•Полиция қылмыскерлерді ұстайды ма?

- Балалар, ал қазір қандай мамандықтың атауларын естисіз?

- Сіз мамандықтар қалай пайда болғанын білесіз бе?

Слайд 5

Ертеде адамдар тек жылы елдерде тұрды. Ауа-райы мен жаудан олар үңгірде жасырынды. Бұл ежелгі адамдар пальма жапырақтарына немесе жануарлардың терісіне киініп, орманда немесе суда тамақтанды. Отта тамақ дайындалды. Сол бұрыннан келе жатқан-бағзы замандарда адамдар әлі умели қолмен жасап табиғи материалдардан пайдалы заттар, құралдар мен машиналар. Сол кезде шеберлер де, шеберханалар да болған жоқ. Сол кезде ешқандай мамандық болған жоқ.

- Адамдар өсімдіктер өсіріп, оларды күте бастаған кезде ғана диқаншылар пайда болды, ал адамдар жабайы жануарларды аулаған кезде мал өсірушілер пайда болды, алғашқы еңбек құралдарын жасайтын адамдар және металлдан қару жасайтын ұсталар мен т. б. пайда болды.

6. Не қажет "ойыны»

- Ал қазір біз біраз демаламыз және " не қажет?»

- Мен әр түрлі кәсіптегі адамдарды атаймын, ал сіз оған жұмыс істеу үшін қандай заттар қажет деп атайсыз?

(Дәрігер, тракторшы, мұғалім, аспаз, шаштараз, жинаушы, бағбан).

- Қандай мамандық ең маңызды деп ойлайсыз?

- Балалар, сіз қалай ойлайсыз, әр түрлі кәсіптегі адамдарға өз жұмысын орындау оңай ма?

- Қандай қорытынды жасау керек? (Адамдардың еңбегін бағалау керек, ал олардың барлығы

К. Чуковскийдің "Федорино горе" өлеңін оқу»

1) - ал қазір біз "Федорино горе"шығармасынан үзінді оқимыз.

- Бұл жұмыс неге аталады?

- Ол немен аяқталды?

- Неге заттарға ұқыпты қарау керек?

- Есіңізде болсын, жұмыс, қай жерде заттар неряхадан қашып кетті? ("Мойдодыр"»)

- Неге баладан қашып кетті?

- Бұл жұмыс бізге не үйретеді?

7. Оқушылардың практикалық жұмысы.

- Балалар, ал қазір сіз өзіңіз суретші сияқты мамандық адам ретінде сезінесіз.

- Сіздің алдыңызда үстелдерде ыдыс-аяқ заттарының эскиздері жатыр.

- Сізге жұппен жұмыс істей отырып, оларды түрлі-түсті қарындашпен бояу қажет.

- Осы жұмысты кім жақсы атқаратынын көрейік.

 

8. Рефлексия.

- Бұл жұмысты орындау оңай болды ма?

- Бұл заттар мен адамдардың еңбегіне ұқыпты қарау керектігін білдіреді.

- С. Маршактың "өз заттарын сақтаңдар!" атты өлеңін тыңдаңыз.»

Заттар өздері өседі.

Затты керек – қажет еңбек.

Қарындаш, дәптер, қалам,

Парталар, тақталар, үстел, терезе,

Книжку, сөмке – сақта,

 Сынған емес, мни емес, рви емес.

 

 

- Өзіңіз үшін қандай жаңалықтар жасадыңыз?

Кесте

Мен білдім…

Мен үйрендім…

Мен есімде…

Мен таңғалдым

 

 

Жаңартылған күні: 24.01.2020 14:59
Құрылған күні: 24.01.2020 14:59

Текст