«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Новочеркасс ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
   Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Новочеркасское отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

Әлеуметтік желі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектептегі мотивация

                                   Мектептегі мотивация

Мектеп жасында оқуға деген ынтаны қалыптастыруды асыра айтпағанда, қазіргі мектептің өзекті мәселелерінің бірі, қоғамдық маңызы бар мәселе деп айтуға болады. Оның өзектілігі оқыту мазмұнын жаңартумен, оқушылардың өз бетінше білім алу және танымдық қызығушылықтарын қалыптастыру, олардың белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыру міндеттерін қоюмен байланысты.

Мотивация-бұл сыртқы көріністерде, адамның айналасындағы әлемге, әртүрлі қызмет түрлеріне қатысты көрініс табатын жеке тұлғаның ішкі психологиялық сипаттамасы. Мотивсіз немесе әлсіз мотивпен әрекет мүлдем жүзеге асырылмайды немесе өте тұрақсыз болып шығады. Оқушының белгілі бір жағдайда өзін қалай сезінетіні оның оқудағы күш-жігерінің көлеміне байланысты. Сондықтан бүкіл оқу процесі баланың білімге, қарқынды ақыл-ой жұмысына деген қарқынды және ішкі ынтасын тудыруы маңызды.

Өздеріңіз білетіндей, оқушылардың мектептегі мотивациясы орта буынға ауысқан кезде күрт төмендейді. Мектеп уәжін төмендетудің алдын алу мақсатында мектеп психологы Н.Н.Залюбовская және 6 "б" сыныбының сынып жетекшісі Д. Д. Тұрғынбаев оқу қызметіне сәйкес уәждемені қалыптастыруға бағытталған сабақ өткізді.

Іс-шара келесі міндеттерді шешуге бағытталған:

- балаларда қажетті оң уәждемені қалыптастыру;

- мектеп оқушыларында дамудың осы кезеңінде қажетті және қол жетімді өзіндік талдау және өзіндік рефлексия дағдыларын қалыптастыру;

- студенттерге танымдық іс-әрекетінің әлсіз жақтарын білуге және оларды дамыту немесе бейімдеу әдістері туралы түсінік беруге мүмкіндік беру (басқа мүмкіндіктермен қоса алғанда).

Іс-шара барысында сынып жетекшісі оқушыларға "" бейнеролик көрсетті, мектеп психологы "менің мақсаттарым", "күшті қасиеттерім", "позитивті ойлар"жаттығуларын өткізді.

Сонымен қатар, сабақ басында психолог алтыншы сынып оқушыларын тестілеуден өткізді. Мектептегі мотивация деңгейін зерттеу үшін Н. Лусканованың сауалнамасы қолданылды, оның мақсаты оқушылардың мектепке, оқу процесіне қатынасын, мектеп жағдайына эмоционалды жауап беруді анықтау болып табылады.

Тестілеу бойынша қорытынды: оқушылардың 93% қатысты (біреуі науқастануына байланысты болмаған);

17% - жақсы мектеп мотивациясы (2 оқушы);

25% - мектепке деген оң көзқарас, бірақ мектеп сабақтан тыс уақытты көбірек қалайды (3 оқушы):

50% - мектептегі мотивацияның төмендігі (6 оқушы);

8% - мектепке теріс көзқараспен (1 оқушы).

Ұсынымдар:

6 "б" сынып оқушыларының оқу мотивациясының деңгейін арттыру үшін мыналарды ұсынуға болады:

- педагог-психолог-ықтимал себептерді анықтау үшін уәждемесінің төмен деңгейі бар оқушылармен жеке әңгімелесулер өткізу;

- мектеп қызметіне ұқсас уәждемені қалыптастыру мақсатында топтық сабақтарды жалғастыру.

- үшінші тоқсанның соңында жүргізілген жұмыстың нәтижелілігін тексеру үшін оқушыларды қайта тестілеуден өткізу.

- педагогтарға-оқыту процесінде оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру (жетекші іс-әрекетті оқытудан қарым-қатынасқа ауыстыру), сабақтарда пікірталастар, топтық жұмыс түрлерін, жалпы жұмыс түрлерімен қатар Ұйымдастыру, нақты оқушының дайындық деңгейін ескеретін жеке тапсырмалар беру, мүмкіндігінше барлық сыныпта емес, оқушылардың үлгерімі мен мінез-құлқы проблемаларын жеке талқылау.

- сынып жетекшісіне екінші жартыжылдықта осы тақырып бойынша тағы бір сынып сағатын өткізу.

ата-аналарға ұсыныстар:

1 баламен әр мектеп пәні туралы сөйлесу, оның маңыздылығын және өмірде қай жерде пайдалы екенін талқылау.

2. Баланың үй жұмысын бақылау.

3. Баланы тіпті ең кішкентай жетістіктері үшін мақтап, оң мотивация қалыптастырады.

4. Ешқашан баланы басқа балалармен салыстырмаңыз. Сіз баланы белгілі бір кезеңде ғана салыстыра аласыз (мысалы,"өткен аптада сіз бұл тапсырманы аяқтадыңыз").

5. Баланың іс-әрекетіне деген қызығушылығын жоғалтпау үшін қысқа мерзімді мақсаттар мен міндеттер қоюға тырысыңыз.

6. Ешқашан мектеп туралы теріс тұрғыдан сөйлемеңіз, бала сіздің білімнің рөлін жоғары бағалайтындығыңызды көруі керек.

 

 

Жаңартылған күні: 06.10.2021 17:14
Құрылған күні: 06.10.2021 17:17

Текст