«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Новочеркасс ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
   Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Новочеркасское отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

Әлеуметтік желі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектепте кәсіптік бағдар беру жұмысын ұйымдастыру

Қазіргі өмір адам бізде білімнің белгілі бір сомасын тасымалдаушы ретінде ғана емес, ең алдымен барлық өмірлік маңызды жағдайларға бейімделе алатын қоғам азаматы ретінде тәрбиеленуін үйретеді. Тек қана өз қажеттіліктеріңізбен танысып, жеке мүмкіндіктерін түсініп, кәсіптер әлемімен танысуға кірісуге болады.

Біздің мектепте кәсіптік бағдар беру оқу-тәрбие процесі, сабақтан тыс және мектептен тыс жұмыс арқылы жүзеге асырылады.

Мақсатын таныстыру:

- болашақ мамандықты таңдау барысында оқушыларға кәсіби бағдар беру;

- оқушылардың еңбекке саналы көзқарасын қалыптастыру, өз мүмкіндіктеріне, қабілетіне және еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, қызмет саласын таңдау еркіндігі жағдайында кәсіби өзін-өзі анықтау.

Жыл сайын мектеп психологы кәсіби бағдар бойынша жұмыс жоспарын жасайды. Жұмыс түрлері әр түрлі: сауалнама, тестілеу, жаттығулар, жаттығу, жаттығу, жаттығу, тренинг, іскерлік ойындар, Рөлдік ойындар, пікірталастар, әңгімелер, семинарлар, ата-аналар жиналыстары, дөңгелек үстелдер, экскурсиялар, пікірталастар және т. б.

Оқу жылы ағымында "Менің болашақ мамандығым" тақырыбы бойынша 1-11 сынып оқушыларына сауалнама және тестілеу жүргізіледі және буындар бойынша бірлескен жұмыстар жолға қойылды.

* бастауыш мектеп (1-4) - әр түрлі қызмет түрлеріне қатысу арқылы адам өміріндегі еңбектің рөлін түсіну туралы, кәсіптер әлемі туралы түсініктерді қалыптастыру

Балалар жаңа мамандықтармен танысады. Осындай сабақтарда ойындар, жаттығулар, әңгімелер, экскурсиялар, белгілі бір мамандық өкілдерімен танысу жүргізіледі. Дәстүрлі түрде "менің болашағым", "Кім болғым келеді", "менің ата-анамның мамандықтары"суреттер конкурсы өткізіледі. Әңгіме " мамандық дегеніміз не ?"Мамандықтар әлемі".

Сынып жетекшілер балаларды технология сабақтарында мектеп жанындағы учаскеде жұмыс жүргізу кезінде еңбек дағдыларын меңгеруге үйретеді, балаларды аумақты тазалауға үйретеді.

– негізгі мектептің бірінші сатысы (5 – 7 сынып) - мамандықты таңдаумен байланысты мүдделер мен қабілеттілікті дамыту.

Сынып сағаттарында балалармен әңгіме, пікірталастар, пікірталастар, сауалнама жүргізіледі., қызықты адамдармен кездесулер.

Топтық жұмыс түрлері мамандық таңдауға қызығушылығын арттырады, осы таңдаудың негіздерін жақсы түсінуге, оны кеңейтуге және нақтылауға мүмкіндік береді.

Технология сабағында балалар гүлзарларды өңдейді, өсімдіктерді отырғызады және күтіп-баптайды. Балалар "Менің болашақ мамандығым"," жаңа қала"," фирманың ашылуы "және т.б. іскерлік ойындарды қуана ойнайды.

- негізгі мектептің екінші сатысы (8-9 сынып) – кәсіби мотивацияны қалыптастыру,негізгі қабілеттері мен бейімділіктерін өздігінен талдау.

Осы кезеңдерде оқушылардың жеке қасиеттеріне диагностика жүргізіледі, алынған нәтижелер, кәсіби бағыты талданады. Осы мәліметтер негізінде 8-9 сыныптарда кәсіптік бағдар беру жұмыстары бойынша іс-шаралар әзірленеді. Осы сыныптардың балаларымен әр түрлі тренингтер, сауалнамалар, рөлдік ойындар өткізіледі: "мен не үшін оқимын?Кәсіби қызметті дұрыс таңдау бойынша жаднамалар әзірленеді.

жоғары сыныптар – 10-11 сыныптар)-өзін-өзі анықтаудың құндылық-мағыналық жағын қалыптастыру, оқушылардың кәсіби жоспарлары мен ниеттерін анықтау, жеке пәндерді тереңдетіп оқыту арқылы қабілеттерін дамыту

Оқушылармен дөңгелек үстелдер, "мамандық таңдаудың дұрыстығы" диспуттары, іскерлік ойындар, Рөлдік ойындар: "мен мамандықтар әлемінде", "ересек өмірдің табалдырығында", сондай-ақ диагностикалық және консультативтік жұмыстар және т. б. өткізіледі.

Мектеп түлектері өздерінің кәсіби жетістіктерімен бөлісіп, сұранысқа ие мамандықтарды таңдау қажеттілігін насихаттап, кездесу дәстүрге айналды. Ауыл кәсіпорындарының жұмысшыларымен кездесулер ұйымдастырылады.

Жасөспірім дұрыс таңдау жасауы үшін, оны диагностикалап, қандай да бір мамандық туралы айту жеткіліксіз. Ол ол үшін барлық мүмкін болатын, оның мүмкіндіктеріне, қабілеттері мен ұмтылыстарына сәйкес келетін ең жақсы таңдау екеніне көз жеткізуі тиіс.


      

   

Жаңартылған күні: 19.05.2020 22:16
Құрылған күні: 19.05.2020 22:16

Текст