«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Новочеркасс ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
   Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Новочеркасское отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

Әлеуметтік желі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Новочеркасское А. ООШ "КММ"Малышкина мектебінің" жұмысы туралы есеп 2023 жылғы 1 тамыздан 21 тамызға дейінгі кезеңде

"Новочеркасское А. ООШ "КММ"Малышкина мектебінің" жұмысы туралы есеп
2023 жылғы 1 тамыздан 21 тамызға дейінгі кезеңде
Бастауыш сынып мұғалімі: Хохлунова Н.Н.
 
                             Түсіндірме жазба
 Біздің жалпы білім беретін мектепте орыс тілінде оқытатын" Малышкина мектебіне " дайындық сыныбының 8 баласы, 4 ұл және 4 қыз қатысып, 2022-23 оқу жылында мектебіміздің нөлдік сыныбын бітірді. Балаларды даярлау олар өткізген бағдарламаға сәйкес келеді. Сыныпта сөйлеуді жақсарту бойынша өткен сабақтарға қатысу туралы түзету кабинетінен үзінді көшірмелері бар балалар бар. Бұл Потерба Дмитрий және Кауц Виктория. Потерба Димада "Астрахан ауылы №15 ППТК"КММ жағдайында логопед, дефектологтың қолдауымен жалпы білім беру бағдарламасы бойынша оқудан өту туралы ұсынысы бар ППТК өту туралы анықтама бар.
"Малышкина мектебінің" сабақтары оқу кабинетінде келесі кесте бойынша өтті:
Іс-Шара Уақыты
1 9.20-9.30 балалардың кездесуі
2 9.30 – 10.00 таңертеңгілік жаттығу
3 10.00 – 10.30 1 сабақ
4 10.30 – 10.45 тамақтану
5 10.45 – 11.15 2 сабақ
6 11.20 – 11.50 3 сабақ
 
 
Өткізу уақыты (сағат.) Аптаның күндері
Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма 
10.00-10.30 математика негіздері сөйлеуді дамыту негіздері
 грамоталар негіздер грамоталар негіздер
грамоталар
1-2 мин. Физминутка Физминутка Физминутка Физминутка Физминутка
10.40-11.10 негіздері
Грамоталар математика негіздері қолды жазуға дайындау математика негіздері қолды жазуға дайындау
1-2 мин. Физминутка Физминутка Физминутка Физминутка Физминутка
11.20-11.50 қолды жазуға дайындау сурет салу модельдеу сурет салу Аппликация
Оқу мерзімі-3 апта
Күніне сабақтар саны-3
Сабақтың ұзақтығы - 30 мин.
Оқу қызметі
 
Оқу іс-әрекетіне математика негіздері мен грамота негіздері бойынша сабақтар кірді. Ұсынылған оқу бағдарламасына және "Малышкина мектебінде" сабақ өткізуге арналған ұсыныстарға сәйкес пәннің әр бөліміне ұсынылған сағат саны бөлінді.  Сонымен, математика негіздері үшін аптасына 3 сағат бөлінді. Осы кезеңде балалар заттардың қасиеттерін, геометриялық фигураларды, 10, 20 және одан тыс сандарды санауды, сандармен танысуды, сандарды салыстыруды қайталады. Олар "көп", "аз", "тең"ұғымдарын қайталады.  Қарапайым арифметикалық есептер үшін шешімдер жасалды.
            Сауаттылық негіздері бойынша негізгі сабақтар дыбыс, буын, сөз, сөйлем, екпін туралы идеяларды қалыптастыратын сабақтар болды; сөздерге дыбыстық талдау жүргізу қабілетін қайталады, дыбыстардың дұрыс артикуляциясын дамытты (дыбыстардың дұрыс анық айтылуы, сөздерден дыбыстарды таңдау, белгілі бір дыбысы бар сөзді табу, сөздегі дыбыстың орнын анықтау). Олар орыс алфавитінің әріптерінің атын балалармен қайталап, буындар мен кішкентай сөздерді оқыды.
              Аптасына бір рет сөйлеуді дамыту сабағы өтті. Осы сабақта және әр сабақтың басында грамота негіздері бойынша тіл бұралуы, таза сөйлеу, өлең үйрену түрінде сөйлеу жаттығулары жүргізілді. Мұндай жаттығулар баланың сөйлеу аппаратын жаттықтырып қана қоймай, есте сақтау мен ойлауды дамытады. Ертегілермен үлкен жұмыс жасалды. Олар бейнелерді, олармен презентацияларды көрді, сахналауға тырысты. Бұл "түлкі, қоян, Әтеш", "Теремок", қазақ ертегілері "Ақымақ қасқыр", "төрт дос"сияқты орыс халық ертегілері. Біз "репа" Ертегісін қоюға тырыстық, тек қағаз қуыршақтардың көмегімен. Балаларға қуыршақ театрының кейіпкерлері болу өте ұнады. Мұндай жайбарақат тәсілмен сіз баланың көрермендер алдында сөйлеу қорқынышын алып тастай аласыз, мәнерлеп, интонациямен сөйлеу қабілетін қалыптастыра аласыз. Балалар мұндай спектакльде бірінші рет бәрін жасай алмады, бірақ олар қуыршақ кейіпкерлері арқылы ертегілерді өз бетінше қайталау бойынша алғашқы көрнекі сабақ пен алғашқы дағдыға ие болды.
       Шығармашылықты дамыту.
Сурет салу, аппликация және модельдеу – бұл балалардың қиялын, түс сезімін және жасалған суреттерге, аппликацияларға, мүсіндерге деген талғамын дамытатын әрекеттер. Осындай сабақтар арқылы балалар боялған фигураларды бояуды және штрихтауды үйренеді, қолдың ұсақ моторикасын дамытады.Орындалған жұмыстардың ішінде сіз шыршаның суреттерін, геометриялық фигуралардан жасалған заттарды, кірпі, саңырауқұлақтар, ит, құстарды қоректендіргіште мүсіндеуді, "Автобус", "Ақ қайың"қосымшаларын көре аласыз.
 
    Салауатты өмір салты
Өз сабақтарымда Денсаулық сақтау технологияларын қолдана отырып, мен мұғалім ретінде бірінші кезекте балалардың жас ерекшеліктерін ескердім. Қысқа назар аудару, жұмыс кезінде тез шаршау, мобильді белсенділік – мұндай балалармен жұмыс кезінде ұмытылмайтын бастауыш мектеп жасындағы балалардың барлық қасиеттері. Сондықтан, таңертеңгілік ұйымдастыру және белсенділікті қалпына келтіру үшін сабақтар алдында таңертеңгілік жаттығулар, ашық ауада ашық ойындар өткізілді. Әсіресе балалар ойын алаңында көлденең жолақта тартылуды, жолақтарда құлауды, баспалдақтарда жылдамдықпен жүруді, жыланмен жүгіруді ұнататын. Мұндай физикалық жаттығулар мен жаттығулар қолдар мен аяқтардың, арқаның бұлшық еттерін дамытуға, күні бойы бүкіл денені сергек ұстауға көмектеседі. Таңертең балалар сабақтарда белсенді болды, олардың назарын және сабаққа деген қызығушылығын арттырды. Олар сабақтарда саусақтарға арналған гимнастикамен ауысуды ұмытпады, физикалық минуттар өткізді, үзілістерде ашық ойындар ойнады.
              Ойын арқылы ойлау мен логиканы дамыту.
Үстел ойындары нәрестелерде ептілікті, қол мен көзді үйлестіруді және көрнекі зейінді, зейінді дамытады. Сонымен, " Малышкина мектебінде "сабақ алдында балалар жұмбақ жинап, жануарлар мен өсімдіктер бейнеленген" Лото " ойнады, олардың атын айтуға және есте сақтауға тырысты. Үзілісте балалар ашық ойындар ойнап, музыкаға биледі. Сабақтан бос уақытында олар сөмкеде жасырылған заттарды анықтау үшін "Дорба" ойынын ойнады. Сабақ алдында және үзілісте балалардың сүйікті ойыны " менің кім екенімді тап?". Бала болжамды тақырып туралы сұрақтар қоюды үйренгенде, оның сыни ойлауы мен сөйлеуі дамиды.
 
 
.
Жаңартылған күні: 28.02.2024 01:30
Құрылған күні: 26.04.2024 20:32

Текст