2024-2025 оқу жылынын қыркүйек айынан бастап 4 және 9 сынып оқушыларымен ББЖМ-ға дайындық бойынша белсенді жұмыс жүргізілуде. Пән мұғалімдері 4 және 9 сынып оқушылары мен олардың ата-аналарымен ББЖМ өткізу ережелерімен таныстыру жұмыстарын жүргізді:
1. Оқушыларды тестілеуге дайындау бойынша іс-шаралар жоспары жасалды.
2. Консультациялар кестесі әзірленді.
3. Әрбір дайындық тестілеуінің нәтижелері талданды.
4. Пән мұғалімдері ББЖМ-ға дайындық бойынша вебинарларға қатысады.
2024-2025 оқу жылынын қазан айынан 4-сынып және 9-сыныптарда негізгі пәндер бойынша тестілеу https://testter.kz/shkola/index, https://drive.google.com/drive/folders/1AICmQiyMBlLicuqNVOX4qfqoqjwjERZH платформасында жүргізілді.
4 сыныпта: математика, орыс тілі, әдебиеттік оқу, дүниетану. 9 сыныпта: алгебра, қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі, география, биология, химия, физика. Сондай-ақ, сынып оқушыларына үйде өзін-өзі дайындауға арналған сынақ тестілері беріледі.
Бірінші жартыжылдықта 4 сынақ тестілеу өткізілді. Бесінші тестілеудің нәтижелері:
ББЖМ нәтижелері бойынша пәндік талдау
|
|
Тест нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша келесі тұжырымдар жасалды:
1. Оқушылардың тест сұрақтарын оқыған кезде зейінсіздік танытуы нәтижесінде қателіктер орын алған.
2. Кейбір тақырыптарда олқылықтар бар, олар кестеде көрсетілген.
3. 4 және 9-сыныптардағы білім жетістіктерін мониторингтеу нәтижесінде оқушылардың жалпы білім деңгейі тиісті деңгейде екені анықталды. Алайда кейбір мәселелер бар, олар назар аударуды және түзетуді қажет етеді. Осыған байланысты анықталған олқылықтарды жою бойынша жұмысты жалғастыру және 9-сынып оқушыларын аттестацияға дайындауды күшейту ұсынылады.
4. Оқушылардың білім деңгейі жас ерекшеліктеріне сай болғанымен, кейбір пәндерде олқылықтар анықталды. Сондай-ақ, зейінін шоғырландыруда және материалды меңгеруде қиындық көретін оқушылар бар.
4 және 9-сынып оқушыларымен психологиялық диагностика
4 және 9-сынып оқушыларында мүмкін болатын қиындықтарды болжау мақсатында мектеп психологы диагностика жүргізді.
· 4-сынып оқушыларымен проективті әдістеме «Үй, ағаш, адам» және Лусканова тесті өткізілді. Бұл әдістер зерттелушілердің жеке ерекшеліктерін, оның ішінде мазасыздық, икемділік және басқа да эмоционалдық ерекшеліктерін анықтауға көмектеседі. Диагностика нәтижелері бойынша оқушылармен және сынып жетекшілерімен жеке консультациялар өткізілді.
· 9-сынып оқушыларымен Г.Ю. Айзенканың «Психикалық жағдайларды өзін-өзі бағалау» тесті жүргізілді. Бұл тест мазасыздық, фрустрация, агрессивтілік және ригидтілік деңгейлерін анықтауға бағытталған. Тестілеу нәтижелері бойынша оқушылар мен педагогтарға ұсыныстар берілді.
Толығырақ: Instagram сілтеме
Емтихан алдындағы күйзелісті алдын алу бойынша жұмыстар
Емтихан стрессінің алдын алу және ББЖМ тестілеуіне дайындықты жақсарту мақсатында КГУ «ООШ с. Новочеркасское» мектебінің психологы Залюбовская Н.Н. 9-сынып оқушыларына «Стресс – жау ма, әлде дос па? Немесе күйзеліске төзімділікті қалай дамытуға болады?» атты тренинг өткізді.
Тренинг барысында оқушылар «стресс» және «стресске төзімділік» ұғымдарымен танысып, «Ағаш» және «Бақытты адам» атты екі аңызды талқылады. Сондай-ақ, стрессті болдырмау және онымен күресу әдістері талқыланды.
Практикалық бөлімде оқушылар «Стоп», «Отын шабу» және «Тыныс алу квадраты» жаттығуларын орындады. Олар стресс дамуының бастапқы кезеңінде мазасыздықпен қалай күресуге болатынын және жүйке таусылуына жол бермеудің маңыздылығын түсінді.
4-сынып оқушылары үшін «МОДО-ға қалай жақсы дайындалу керек?» тақырыбында тренинг өткізілді. Бұл іс-шараның мақсаты – тестілеу алдындағы әлеуметтік жағдайды оңтайландыру, оқушылардың мазасыздығы мен эмоционалды кернеуін төмендету.
Тренинг барысында оқушылар өзіне деген оң көзқарасты қалыптастыруға бағытталған ойындар мен жаттығулар орындап, өзіне сенімділікті дамытып, өзін-өзі реттеу дағдыларын үйренді. Тренинг қызықты әрі пайдалы өтті.
Толығырақ: Instagram сілтеме
Ұсыныстар:
1. Оқушылармен қиындық тудыратын тақырыптар бойынша түзету жұмысын жүргізу.
2. Тест тапсырмаларын өзіндік және бақылау жұмыстарына (БЖБ/ТЖБ) енгізу.
3. Ата-аналармен тығыз байланыс орнату, әңгімелер мен кеңестер өткізу.
4. Оқу үдерісіне мониторинг жүргізу.
5. Бақылау жұмыстарының нәтижелерін талдау, қателермен жұмыс жүргізу.
6. Бақылау жұмыстарының нәтижелерін ата-аналарға жеткізу.
7. Оқушылардың мазасыздығын төмендету және эмоционалдық тұрақтылығын дамыту бойынша психологтың жұмысын жалғастыру.
Оқу ісі жөніндегі директордың орынбасары: ________ Карпина О.Н.