Бөлім : |
4А Күнделікті өмірде есептеу. Тамақ және сусындар. |
|
Педагогтің ТАӘ |
Медведева Светлана Яковлевна |
|
Күні : |
21.04.23ж |
|
1 «Б» сыныбы |
Қатысқандар саны : |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Айырбастау және төлеу / сатып алуға барамын. |
|
1.1.3.6 Монеталармен әртүрлі операциялар жасаңыз 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг. 1.5.1.2 Ұғымдарды қолданыңыз: үлкенірек, кішірек, тең, бірдей, бірнеше бірлікке артық/аз, ұзағырақ, қысқа, ауыр, жеңіл, қымбат, арзан, бағасы. |
||
Сабақтың мақсаты |
Монеталармен есептеулер жүргізу,
|
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының қызметі |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басталуы 0-3 мин |
Позитивті эмоционалды көңіл-күй қалыптастыру. Сәлеметсіз бе, бейбітшілік, Сәлеметсіз бе, ғасыр, Сәлеметсіз бе, мейірімді адам! Топтарға бөлу "Көкөніс немесе жеміс" |
Жұмыс орнын тексеріңіз. Қош келдіңіздер мұғалімдер
2 топқа бөлінеді |
|
https://solncesvet.ru/opublikovannyie-materialyi/emotsionalnyiy-nastroy-na-urok/ |
04-40 мин |
1. Өмірлік тәжірибені өзектендіру. Мақсат қою. Әңгіме. - Құны дегеніміз не? - Айырбас дегеніміз не? - "Арзан" деген нені білдіреді, қымбатырақ? - Сатып алу дегеніміз не? - Сабақтың тақырыбын анықтаңыз. 2.Сабақ тақырыбы бойынша жұмыс. Топтық жұмыс А) с. 110 № 1 - Әлия мен Арманның бірнеше монеталары бар. - Әлия қандай өнімдерді сатып ала алады? - Арман не сатып ала алады? Б) с.110 № 2. Жұпта жұмыс істеу. -Суреттегі екі элементті таңдаңыз. Бағаларды атаңыз. - Есептерді құрастырыңыз және шешіңіз. Физминутка 3. Оқулық бойынша жұмыс. А) с.111 № 3. Өзіндік жұмыс. - Теңдік пен теңсіздікті құрыңыз. Б) теңдеуді шеш Топтық жұмыс А+30=50 60-х=20 Физминутка 4. Дәптермен жұмыс |
Балалар сұрақтарға жауап береді
Сабақтың тақырыбын анықтайды
Олар қандай өнімдерді сатып ала алатынын атайды 1 топ -Алия 2топ - Арман.
Балалар екі өнімді таңдап, тапсырмалар жасайды
Балалар теңдік пен теңсіздікті құрайды.
Балаларға планшет таратылады, біз бірге шешеміз Шешімді дәлелдеңіз Ең ауыр сатып алуды анықтаңыз..
Балалар тапсырмаларды дәптерде баспа негізінде орындайды. |
ФО Сөйлеудің даму деңгейі бағаланады.
ФО № 1 Балалар қандай өнімдерді сатып ала алатынын дұрыс анықтады. Жауап беруге қиналамын. ФО № 2 Өзара тексеру. ФО № 3 «Қол шапалақтау" Теңдік пен теңсіздікті дұрыс құрастырды.
ФО № 4
Есептеу қиын болды.
|
Оқулық б.110-111
Дәптер б.18 |
Сабақтың соңы 41-45 мин |
Сабақтың қорытындысы. Рефлексия. "Себет" Сұрақтарға жауаптар: - Қиындыққа не себеп болды? - Олар қиындықсыз нелерді орындады?
|
Балалар сұрақтарға жауап береді. Сабақта жұмыстың өзін-өзі бағалауын жүргізеді. Суреттерді белгілі бір себетке салу керек |
Сабақтан алған, ұнатқандарыңызды бояңыз |
Суреттер |