«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Новочеркасс ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
   Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Новочеркасское отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

Әлеуметтік желі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Математика бойынша қысқа мерзімді (сабақ) жоспар

Бөлім :

Күнделікті өмірде есептеу. Тамақ және сусындар.

 Педагогтің ТАӘ

Медведева Светлана Яковлевна

 Күні :

21.04.23ж

  1 «Б» сыныбы

 Қатысқандар саны :

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Айырбастау және төлеу / сатып алуға барамын.

 Оқыту  мақсаттары оқу бағдарламасымен сәйкес

1.1.3.6 Монеталармен әртүрлі операциялар жасаңыз 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг.

1.5.1.2 Ұғымдарды қолданыңыз: үлкенірек, кішірек, тең, бірдей, бірнеше бірлікке артық/аз, ұзағырақ, қысқа, ауыр, жеңіл, қымбат, арзан, бағасы.

Сабақтың мақсаты

Монеталармен есептеулер жүргізу,

 

      Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының қызметі

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

0-3 мин
 

Позитивті эмоционалды көңіл-күй қалыптастыру. Сәлеметсіз бе, бейбітшілік, Сәлеметсіз бе, ғасыр, Сәлеметсіз бе, мейірімді адам! Топтарға бөлу "Көкөніс немесе жеміс"

Жұмыс орнын тексеріңіз. Қош келдіңіздер мұғалімдер

 

2 топқа бөлінеді

 

https://solncesvet.ru/opublikovannyie-materialyi/emotsionalnyiy-nastroy-na-urok/

 04-40 мин

1. Өмірлік тәжірибені өзектендіру.

Мақсат қою.

Әңгіме.

- Құны дегеніміз не? - Айырбас дегеніміз не? - "Арзан" деген нені білдіреді, қымбатырақ? - Сатып алу дегеніміз не? - Сабақтың тақырыбын анықтаңыз.

2.Сабақ тақырыбы бойынша жұмыс.

Топтық жұмыс А) с. 110 № 1 - Әлия мен Арманның бірнеше монеталары бар.

- Әлия қандай өнімдерді сатып ала алады?

- Арман не сатып ала алады?

Б) с.110

№ 2. Жұпта жұмыс істеу. -Суреттегі екі элементті таңдаңыз.

Бағаларды атаңыз.

- Есептерді құрастырыңыз және шешіңіз.

Физминутка

3. Оқулық бойынша жұмыс.

 А) с.111

№ 3. Өзіндік жұмыс.

- Теңдік пен теңсіздікті құрыңыз.

Б) теңдеуді шеш Топтық жұмыс А+30=50

60-х=20

Физминутка

4. Дәптермен жұмыс

 

 

 

Балалар сұрақтарға жауап береді

 

 

Сабақтың тақырыбын анықтайды

 

Олар қандай өнімдерді сатып ала алатынын атайды

 1 топ -Алия

2топ  - Арман.

 

 

Балалар екі өнімді таңдап, тапсырмалар жасайды

 

 

Балалар теңдік пен теңсіздікті құрайды.

 

Балаларға планшет таратылады, біз бірге шешеміз Шешімді дәлелдеңіз

Ең ауыр сатып алуды анықтаңыз..

 

 

Балалар тапсырмаларды дәптерде баспа негізінде орындайды.

ФО

Сөйлеудің даму деңгейі бағаланады.

 

ФО № 1

Балалар қандай өнімдерді сатып ала алатынын дұрыс анықтады.

Жауап беруге қиналамын.

img_505303

ФО № 2

Өзара тексеру.

ФО № 3

«Қол шапалақтау" Теңдік пен теңсіздікті дұрыс құрастырды.

https://kartinki.vip/uploads/posts/2017-09/1506707741_346-multyashnye-aplodismenty.gif

 

 

ФО № 4

 

 

 

Есептеу қиын болды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық  б.110-111

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дәптер  б.18

Сабақтың соңы

41-45 мин

Сабақтың қорытындысы. Рефлексия. "Себет"

Сұрақтарға жауаптар:

- Қиындыққа не себеп болды?

 - Олар қиындықсыз нелерді  орындады?

 

Балалар сұрақтарға жауап береді. Сабақта жұмыстың өзін-өзі бағалауын жүргізеді. Суреттерді белгілі бір себетке салу керек

 

 

 

 

Сабақтан алған,  ұнатқандарыңызды бояңыз

Суреттер

Жаңартылған күні: 25.04.2023 16:28
Құрылған күні: 25.04.2023 16:28

Текст