«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Новочеркасс ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
   Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Новочеркасское отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

Әлеуметтік желі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Новочеркас ауылының ЖОББМ" КММ мектеп психологының 2022-2023 жылдарға арналған кәсіптік бағдар беру жұмысы туралы есебі.

"Новочеркас ауылының ЖОББМ" КММ мектеп психологының 2022-2023 жылдарға арналған кәсіптік бағдар беру жұмысы туралы есебі. 
2022-2023 оқу жылындағы мектеп психологының кәсіптік бағдар беру жұмысының мақсаты оқушыларға оқу профилін және болашақ кәсіптік қызмет саласын таңдау процесінде кәсіптік бағдар беру, сондай-ақ оқушылардың еңбекке саналы көзқарасын қалыптастыру, өз мүмкіндіктеріне, қабілеттеріне сәйкес және еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, қызмет саласын таңдау еркіндігі жағдайында кәсіби өзін-өзі анықтау болды. Осыған байланысты келесі міндеттер қойылды: * оқушылардың кәсіби қызығушылықтары мен бейімділігін зерттеу:
* оқушылардың сауалнамасы арқылы оқушының бейінді және кәсіби өзін-өзі анықтауға дайындығына мониторингті жүзеге асыру; 
* оқушыларды кәсіптік бағдарлау бойынша тренингтік сабақтар өткізу; 
* оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, психологиялық кеңес беруді жүзеге асыру; 
* оқушылардың бойында өзін-өзі бағалауды қалыптастыруға ықпал ету. Оқушылардың психологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып кәсіптік бағдар беру жұмысының келесі кезеңдері бөлінді: 
1. 7-8 сыныптар: оқушылардың танымдық тәжірибе мен кәсіби қызметке деген қызығушылығын, өз мүдделері мен мүмкіндіктері туралы түсініктерін дамытудағы жеке мағынасын дамыту ("мен"бейнесін қалыптастыру).
2. 9-сыныптар: кәсіптік бейімділік пен қалаулардың психодиагностикасы, оқушылардың жеке психологиялық ерекшеліктерін зерттеу, кәсіптік бағдарлау тренингтері мен ойындары, оқыту бейінін таңдау туралы барабар шешім қабылдауды анықтау және қалыптастыру мақсатында топтық және жеке кеңес беру. Жұмыс әдістері: * "Мүдделер картасы" әдістемесі; * Дж.Жеке тұлғаның кәсіби бағытын анықтауға арналған Голландия; * Е. А. Климовтың ДДҰ дифференциалды-диагностикалық сауалнамасы. * Диагностика нәтижелері бойынша жеке кеңес беру. * "Мамандық таңдау – маңызды іс"психологиялық сабағы
* "Мен мамандықтар әлеміндемін" тренингі * "Менің айналамдағы мамандықтар" квест ойыны 3. 10-11 сынып: өзін-өзі даярлау және өзін-өзі дамыту бойынша іс-қимылдарды оқыту, кәсіби қасиеттерді қалыптастыру. Жұмыс әдістері: * Жүйке жүйесінің ерекшеліктерін зерттеу әдістері; • Белгілі бір мамандыққа бейімділікті анықтау бойынша тесттер (сұраныс бойынша жеке); * Психикалық. "кәсіби қызығушылықтар, бейімділіктер мен қабілеттер"сабағы * "Арман станциясы"кәсіптік бағдар беру ойыны Ата аналар жиналыстарында кәсіптік бағдар беру бойынша әңгімелер өткізілді: - "Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысы" - "Мамандық таңдау және өзін-өзі анықтау процесінде ата-аналардың рөлі", - "Балаға мамандық таңдауға қалай көмектесуге болады".
Консультациялық жұмыс-оқушыларға кәсіби таңдау бойынша жеке әңгімелер мен кеңес беру жүргізілді. Кәсіби мүдделер анықталды, кәсіби өзін-өзі анықтауға көмек көрсетілді. Бұл жұмыс наурыз айында жалғасады. Практикалық жұмыс-негізінен тренинг түрінде оқушылармен топтық кәсіптік бағдар беру сабақтары өткізілді. Кәсіптік бағдар беру сабақтары 2023 жылдың қаңтар-ақпан айлары аралығында өткізілді. сабақтарда сауалнама жүргізілді, топтарда мамандықтардың ерекшеліктері талқыланды, әр оқушының қызығушылығы мен кәсіби таңдауы анықталды. Барлығы-12 практикалық сабақ өткізілді.
Әлеуметтік-ағарту жұмысы-тәрбиеленушілермен түрлі мамандықтармен танысу бойынша әңгімелер ұйымдастырылды. Ата-аналар жиналыстарында кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелері бойынша психологиялық құзыреттілікті арттыруға бағытталған ата-аналармен әңгімелер өткізілді. Ағартушылық жұмыс жеке және топтық сипатта болды. Наурыз айында жалғасады. Әдістемелік жұмыс-кәсіптік бағдар беру сабақтарын ақпараттық қамтамасыз ету бойынша бастапқы жұмыс жүргізілді. Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысын қорытындылай келе қорытынды жасауға болады: 1. Мектепте қазіргі қоғам экономикасының сұранысын ескере отырып, білім алушыларды кәсіптік бағдарлау бойынша жұмыс жүргізілуде. 2. Мектепте сыныптан тыс жұмыстардың әртүрлі формалары, білім алушылармен кәсіптік бағдар беру қызметі бойынша Заманауи педагогикалық технологиялар қолданылады.
Ұсыныстар: Оқушылардың кәсіби дағдылары, кәсіби өсу мен шеберліктің болашағы, Мамандық таңдау ережелері, таңдаған мамандығының талаптарына сәйкес жеке мүмкіндіктерін барабар бағалау мүмкіндігі туралы түсініктерін қалыптастыру. Психологиялық ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін, сондай-ақ қоғамның қажеттіліктерін ескере отырып, кәсіби жолды таңдау туралы саналы шешім қабылдау мақсатында студенттерге кәсіби өзін-өзі анықтауға көмек көрсету; Сынып жетекшілері мен пән мұғалімдеріне оқушылардың жеке және интеллектуалдық әлеуетін белсенді түрде насихаттауға және қалыптастыруға атсалысу; Психолог тұлғаның шығармашылық қабілеттерін, танымдық және моральдық-мотивациялық салаларын барынша толық дамыту үшін психологиялық жағдайлар жасайды; Мұғалімдер мен ата-аналарға 9-сынып оқушыларының өзекті мәселелері және жасөспірімдерге қандай көмек көрсете алатындығы туралы психологиялық білім беру.

Залюбовская Н.Н.

Жаңартылған күні: 06.03.2023 15:51
Құрылған күні: 06.03.2023 15:51

Текст