Мұғалімнің аты-жөні |
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ «Новочеркас орта мектебі» Бастауыш сынып мұғалімі Избаева Т.К.
|
3 «А» - сынып Қазақ тілі | ||
Тақырыбы, мерзімі |
Сан есім күні: 25 сәуір 2017 жыл | |||
сілтеме |
Қазақ тілі , 3 сынып “Алматыкітап” 2014ж
Слайдтар,сабақ жоспары | |||
Мақсаты |
Заттың санын білдіретін сөздер туралы мағлұматты жалпылау,тереңдету.Сөз таптарының бірі - сан есім туралы алған білімді қайталау Сөйлемдегі сөздердің ішінен санын білдіретін сөздерді табуға үйрену,сұрақтарын қойып табуға машықтану.Сөз таптарын бекіту Дүниетанымын кеңейту, шығармашылық қабілетін дамыту. | |||
Күтілетін нәтиже |
1. Оқушыларда сан есім туралы түсінік бар, сан есім заттың санын білдіретінін түсінеді 2. Қайталау сабағына оқушылардың білетін білімі арқылы кіру 3. Сыни тұрғыдан ойлау әдістері арқылы сабақта әр оқушыны қамтуға жағдай жасау | |||
Негізгі идеялар |
1. Оқушылардың бірін-бір оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу 2. Оқуға бағыттап отыру 3.Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау | |||
Әдістер |
«Дода» , «Нақты сандар кабинеті», «Ойлан-жұптас-талқыла» стратегиясы, «Өрмекші», «Сәйкестігін тап», Семантикалық карта | |||
жабдықтары |
мультимедиялық проектор,Ақ қағаз,түсті маркерлер,қарындаш,слайдтар, суреттер.тірек сөздер,стикерлер, кестелер | |||
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары
І.Білу
ІІ.Түсіну
ІІІ. Қолдану
ІҮ. Талдау
Ү.Жинақтау
|
Уақыт |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті | |
1мин
2 мин
4 мин |
Құрметті оқушылар, бүгінгі біздің ашық сабаққа қонақтар келді, қанекей сәлемдесіп алайық. Психологиялық дайындық: мақсаты: оқушыны ынталандыру, ынтымақтастық атмосферасын құру. 3 мин Орнымыздан тұрайық Амандасып алайық Ұқыпты тыңдап сабақты Үздік баға алайық -Көңіл-күйлеріңіз қалай? -Керемет!(қолдарын көтереді) -Сабаққа дайындықтарың қалай? -Тамаша! (алақандарын шапалақтайды) -Ынталарыңыз қалай? -Ғажап! (қолдарын көтереді) -Ендеше сабағымызды бастайық! -О, о, о(бас бармағын көтереді) - Сәлеметсіздер ме, құрметті қонақтар! Бүгінгі сабақта сан есім тақырыбын қайталаймыз.Түрлі жаттығу жұмыстары арқылы пысықтаймыз. Сендерді сабақта белсенді болуға шақырамын. Топқа бөліну: Менің қолымда кеспелер бар.Сандарды таңдап алыңдар. Үш және жеті сандары. /оқушылар шығып сандарды таңдайды,неге таңдағанын айтады/. Топ атына сай орындарына отырады. Топ ережесі. Топ мүшелері. Бағалау парақшасы.
«ДОДА» жарыс. Сендер тақтада сұрақтарға жауап бересіңдер. Мақсаты: Сұрақтар жеңіл ж/е қиын сұрақтар. 10,20,30 жеңіл сұрақтар. 40,50,60 орташа деңгейлі ж/е 70,80,90 қиын сұрақтар. Мақсат қою кезеңі -Тақтаға назар сал. Мен не себепті осы ойын түрін алдым ? Мына сандарға сұрақтар қойыңдар. Қандай сұраққа жауап берді? Неше? Сан есім деген не? Заттың санын білдіреді.
Сөз таптарының түрлері –зат есім, етістік, сын есім, сан есім, есімдік, үстеу, еліктеуіш сөздер, одағай, шылау.
Жаңа сабақ Ребус шешу. 1.Субботаның қазақшасы? (Сенбі) 2.Әрі тәтті, әрі қызыл. Адамның аты және жемістің бір түрі? (алма) 3.Ас атасы-....... (нан) 4.Басындағы екі тағы бар Сегіз тұяғы бар Иегінде сақалы бар (ешкі) 5.Уақытты өлшеп, санап Таппайды бір тағат Бұл не сонда? (сағат) 6. Сиырдың, ешкінің сүтінен әзірленетін сүт тағамы (ірімшік) 7. Білімнен мол сый-асы Балғындардың ұясы. (мектеп) Сан есім заттың санын, ретін сөздерді сан есім дейміз. Сан есімдерге қанша? Неше? Нешінші? Деген сұрақтар қойылады.Мысалы: бес кітап, екінші үй. Сан есім-дара, күрделі, есептік, реттік түрлері бар.
Оқулықпен жұмыс: Ендеше оқулықтарыңның 80 бетін ашып,
1- жаттығумен танысыңдар. 1-жаттығу. 1 модуль «Оқыту мен оқудың жaңa тәсілдері» |
Оқушылар хормен айтады орындарына жайғасады
Оқушылар топқа бөлінеді,3-7 сандарын неге таңдап алғанын айтады.
ТОП АТАУЫ: «Жеті қазына», «Үш байлық» Топта 3,7 сандарына сай,ұғымдар айту. /Үй ж. болды./
Топ ережесін еске түсіру
Оқушылар Сан есімдер барын айтады. | ||
5 мин |
Дәптермен жұмыс: Сандарды сөзбен жаз. 225-15-22, 271-23-68 Сұрақ қойыңдар. Неше? Бес,алты,,
|
Бір оқушы оқып шығады
Оқушылар жұптасып тексереді.Қарындашпен дұрыстайды. | ||
7 мин
5 мин |
(Неге?неліктен? не үшін) 1.Жұмбақты оқып,сан есімдерді тауып,сұрақ қояды Отыз екі батыр, Кіргендерді Отап, турап жатыр (отыз екі тіс)
2-жаттығуда әр оқушы анықтаманы басшылыққа алып, сұрақ қоя отырып сан есімдерді табады
Топпен жұмыс
«Нақты сандар кабинеті»: мақсаты: өмірмен байланыс,сан есім арқылы оқушы өзінде бар түсінікті пайдалану. АДАМ /бір саны, 5 литр, 33-34 омыртқа, 32, құлақ сурет/ МЕКТЕП /1 асхана, күн, үй, дүкен, 1 кітапхана,1 спорт зал, акт зал
Сан есімді жақсы білесіңдер.Басқа сөз таптарын қаншалықты меңгергендеріңді байқайық. Ол үшін мына тапсырмаға назар салыңдар.
«Ойлан-жұптас-талқыла» стратегиясы. Мақсаты: оқушы жұптасады, кейін топта талқылайды. Бір -бірін оқыту арқылы жұмыс жасау. Кеспелер бойынша мысалдар келтіру. Жеті қазына тобына: -Кім?--- Не істеді?----. -Қандай? -Не? Қайтті? Үш байлық тобына: Кім? Неше? Не? Не істеді? Не? Қайтті? Осыдан қандай сөз таптарын білесіңдер ,атап беріңдер? |
Оқушылар қосымша үстел үстінде дайындалған, материалмен жұмыс жасайды. Жапсырып шығады.Ортада топпен қорғайды.
Оқушылар сөз таптарын атайды | ||
2 мин
|
Сергіту сәті «Бір оңға,бір солға...»
|
2 рет қайталау. Музыканың ырғағына қарай көрсетеді | ||
5 мин
|
4-жаттығу Ойын: «Кім көп біледі?» Сaн есімдерге қaтысты кім көп мaқaл-мәтелдер біледі? 1. Ел ішінде – елу ел бaр. 2. Жеті рет өлше, бір рет кес. 3. Еріншектің ісі – екі. 4. Жүз теңгең болғaншa, жүз досың болғaн aртық 5. Ер бір рет өледі, қорқaқ мың рет өледі. 6. Он екі мүшең сaу болсa жaрлымын деме, Он сaусaғың түгел болсa, дәулет емей немене.
Көңілді шумақтар: 1 – бір. Же 1 екен 1 қазан Ке 1 жемді 1 қазан 1-ақ сәтте қойды жеп., Кү 1 етті, «Тойдым», - деп. Естіп 1 кез дү 1 ді, Жағадағы тү 1 ді Паналауға жүгірді 5-жаттығу.Сұрақтарға жауап беру. 2 топ бір-біріне жауап айтады. Ойын: «Кім жылдам» «Жеті қазына»тобына Сан есім туралы мысалдар келтіру. «Үш байлық» тобына Сын есім туралы мысалдар келтіру Слайд: сан есімдер табу. |
| ||
2 мин
3 мин
2 мин
3 мин
2 мин
2 мин |
Қасиетті сандар туралы не білеміз?
«Өрмекші»: мақсаты: Сөз таптары туралы жалпы ойды жинақтау. Сұрағын, мысал келтіру ж/е сөз табын тауып белгілеу. «Жеті қазына» тобы:
? етістік Сөз таптары зат есім ? ? сын есім ? ? ? ?
«Сәйкестігін тап» мақсаты: сөздерді сәйкесінші сұрақ қоя отырып тауып жазу. «Үш байлық» тобы: 1) Заттың атын білдіретін сөздер келді, барды 2) Қимылды білдіретін бес,сегіз сөздер 3) Сынын білдіретін сөздер қала, өзен 4) Санын білдіретін сөздер күшті, ақ
ЖЕКЕ ТАПСЫРМА: 7 ген, 5ік,қ10ақ,к3ік,8аяқ,1лік.
Қосымша тапсырма: Сыныптан мысал келтіру
1.Сан есім деген не? Сұрақтары? (Оқушылардың жауабын күту)
ҚОРЫТЫНДЫ: Бүгінгі сабағымызды қорыту үшін,мына кестені толтырып шығыңдар. «Семантикалық карта»: мақсаты: кестені толтырып,бүгінгі сабақты қорыту.
VІ.Бағалау: смайлик арқылы КЕРІ БАЙЛАНЫС: Бүгінгі сабақ туралы не білдің,қаншалықты көңіліңнен шықты. Қызыл,жасыл,сары алмаларды жапсыр.
VІІ.Үйге тапсырма: 80 бет 3- жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Сабақ аяқталды.Сау болыңдар! |
қосымша үстел үстінде дайындайды.
топ орындайды
Әр оқушы орындайды Қорапшаға салады,келесі сабақта осы парақшаларды тексеруден бастаймыз. Қызыл- өте керемет,түсінікті Сары- қиынырақ,әлі түсіну керек. Жасыл- түсінбедім,қайталау керек.
| ||