«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Новочеркасс ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
   Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Новочеркасское отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

Әлеуметтік желі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Логикалықесептер» сайысы өтті

19.01.2018

17.01.2018, Новочеркас ОМ 8 «А» және 9 «А» сыныптар арасында «Логикалықесептер» сайысыөтті. Балалар бар білімдерін көрсете алды.

Мақсаты:

Логикалық есептерді шығара білу, есептерді шығару арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.

БІРІНШІ ТАПСЫРМА.

Топта капитанды сайлау

Топтын атын қою

Ұраны болса айтып шығу

1-топ:

1.Үстелдің 4 бұрышы бар. Егер бір бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш қалады?

2.Мектеп ауласында 18 шырша өсіп тұр. Тағы да 4 емен және 3 шырша отырғызылды. Мектеп ауласында барлығы неше шырша бар?

3.Төртеуі 4 сағат шахмат ойынын ойнады. Әрқайсысы қанша сағат шахмат ойнады?

4.Қатар тұрған үш санның қосындысы да көбейтіндісі де 6-ға тең Ол қандай сан?

5.Түнгі сағат 11-де жаңбыр жауса, 48 сағаттан соң күн шығады деуге бола ма?

2-топ:

1.Жанұяда 3 ұл бар. Әр ұлдың 1 әкесі бар. Жанұяда неше бала бар?

2.1 жұмыртқаны қайнатуға 3 минут кетсе, 5 жұмыртқаны қайнатуға неше минут керек?

3.Бөлмеде 4 мысық отыр. Әр мысықтың алдында 3 мысық отыр. Бөлмеде барлығы неше мысық отыр?

4.Екі аяғымен түрегеп тұрған адамның салмағы 50кг, бір аяғымен тұрған адамның салмағы неше кг?

5.Адамның 10 қолында неше саусақ бар?

1-топ:

1.Стоит богатый дом и бедный. Они горят. Какой дом будет тушить полиция?

2.Вы заходите в тёмную кухню. В ней есть свеча, керосиновая лампа и газовая плита. Что вы зажжёте в первую очередь?

3.К реке подходят два человека. У берега лодка, которая может выдержать только одного. Оба человека переправились на противоположный берег. Как?

4.Два отца, два сына нашли три апельсина и разделили их. Каждому досталось по целому апельсину. Как такое может быть?

5.Собака была привязана к десятиметровой верёвке, а прошла 300 метров. Как ей это удалось?

2-топ:

6.Как может брошенное яйцо пролететь три метра и не разбиться?

7.Мужчина вёл большой грузовик. Огни на машине не были зажжены. Луны тоже не было. Женщина стала переходить дорогу перед машиной. Как удалось водителю разглядеть её?

8. Что не имеет длины, глубины, ширины, высоты, а можно измерить?

9.Можно ли зажечь спичку под водой?

10.Лодка качается на воде. С неё по борту выкинута лестница. До прилива вода накрывала только нижнюю ступеньку. Через сколько времени вода накроет 3-ю снизу ступеньку, если во время прилива вода прибывает на 20 см в час, а расстояние между ступеньками 30 см?

1-топ:

1.How many days in January?

2.How many minutes in an hour?

3.How many months in a year?

4.What is the year now?

5.How many students in your class?

2-топ:

How many days in February?

2.How many minutes in an two hours?

3.How many days in a year?

4.What is the month now?

5.How many students in your class?

Тапқырлар патшасы:

1.Тиындар (PISA)

Сізге тиындардың жана жинағын жасау ұсынылады. Барлық тиындар дөңгелек және күміс түсті болады, бірақ олардың диаметрлері әртүрлі.

Ғалымдар дұрыс жасалған тиындар келесі талаптарға жауап береді деп анықтады:

• тиындардың диаметрлері 15 мм-ден кем болмауы және 45 мм-ден аспауы тиіс.

• тиынды ескере келе, келесі тиынның диаметрі кем дегенде 30%-ға артық болуы тиіс. Сіздің жинағыңыздағы тиындар диаметрі қандай болды?

2.Теректе сауысқан қонып отыр. Аңшы атқанда қарға түсті. Бұл қалай?

3.Есеп: Бір кемпір:

«Сапырып-сапырып Сарманға бер, Құйып – құйып Құрманға бер,

Есіктегі екеуге бер, Төрдегі төртеуге бер,

Өзің іш те, маған бер.» - деген екен.

– «Қой, мұңымыз бекер болар. Бұл үй толы кісі, әрі бізден екі есе артық

екен, кетейік,» - деп кетіп қалыпты. Кемпір тапқырлығымен ұрыларды

осылай қорқытыпты. Сонда үйдегі адам нешеу, ұры нешеу?

Қорытынды: Достық женді.

Осымен сайыс аяқталды. Сау болыңыздар!

Просмотров: 567


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст