Жазғы практика есебі.
Отчет по летней практике
01.07. – 31.07.2024г.
2024 жылдың шілде айындағы оқушылардың жазғы практикасын өткізу туралы есеп.
Мектеп, мектеп жанындағы учаскеден басталады, сондықтан оқушылардың жазғы еңбек тәжірибесі "Новочеркасс ЖОББМ" КММ жұмысында маңызды орын алады.
Мектеп оқушыларының жазғы еңбек практикасы оқушылардың еңбек тәрбиесін жақсарту, оқыту, кәсіптік бағдарлау және олардың қоғамдық пайдалы еңбегін ұйымдастыру мақсатында ұйымдастырылады.
Жұмыстың негізгі мақсаты: жазғы еңбек практикасын ұйымдастыру арқылы білім алушылардың еңбек құндылық бағдарларын қалыптастыру.
Жазғы еңбек практикасының 1-31 шілде аралығында мектеп жанындағы учаскеде 6 "Б" , 7 "А" және 8 "Б" сынып оқушылары жұмыс істеді .Осы уақыт ішінде келесі жұмыс түрлері орындалды: гүлдерді суару, бөлме өсімдіктеріне күтім жасау , топырақты қопсыту, арамшөптерді жою, гүлзарлардағы өсімдік қалдықтарын жою, мектеп аумағындағы шөп кесінділері мен қоқыстарды жинау, жусан мен өскіндерді кесу.
Мектеп жанындағы учаскеде қауіпсіздік техникасын сақтауға және еңбекті ұйымдастыруға ерекше назар аударылды. Оқушылармен учаскеде және бақша құралдарымен жұмыс істеу кезінде және қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулықтар өткізілді. Жарақат алу жағдайлары болған жоқ.
Дәстүр бойынша, жазғы еңбек тәжірибесінің әр күні суарудан басталды, өйткені бұл өсімдіктердің өсуі мен дамуының маңызды шарты болып табылады . Гүлзарларды суарғаннан кейін әр сынып өзінің жұмыс майданын алды - біреуі арамшөптерге барды, біреу шабылған шөптерді жинады, біреуі сыпырды. Барлығы мектеп аумағын абаттандыру бойынша жалпы іске өз үлестерін қосты. Жазғы еңбек тәжірибесінен өтіп, балалар биология және жаратылыстану ғылымдары бойынша білімдерін бекітті, кеңейтті және тереңдете түсті , ұжымдық еңбекке тартылды, ең бастысы олар тапсырылған істі жауапкершілікпен орындады. Барлығы үйлесімді жұмыс істеді, бір-біріне көмектесті және қолдады.
Жұмыстың нәтижесін көру өте қуанышты-біздің мектеп алаңы күн сайын әдемі болып келеді және жаз бойы өзінің жарқын түстерімен барлығын қуантады.
"Новочеркасское ауылының жалпы білім беретін мектебі" КММ-де балаларды жазғы демалысты, сауықтыруды және жұмыспен қамтуды ұйымдастыру бағдарламасына сәйкес , балаларды толыққанды демалуға, сауықтыруға, олардың ішкі әлеуетін дамытуға жағдай жасау, оларды әртүрлі, әлеуметтік маңызды және жеке тартымды іс-әрекеттерге, мазмұнды қарым-қатынасқа және тұлғааралық қатынастарға қосу негізінде оқушылардың негізгі құзыреттерін қалыптастыруға жәрдемдесу мақсатында әр түрлі жастағы ұжымда балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, шілде айында мектепте 4 интеллектуалды үйірме, 1 шығармашылық үйірме және баскетболдан спорт секциясы жұмыс істеді.
Интеллектуалды үйірме
№ |
наименование |
время |
охват |
Кол-во |
ответственные |
1 |
.Кружок казахского языка «Қазақшаңыз қалай?»/2 часа в неделю |
11.00-11.40 |
6б
|
11 |
Исмагулова С.К.
|
2 |
Математическая логика/2 часа в неделю |
11.00-11.40 |
8б |
12 |
Залюбовский А.В |
6 |
Экологический кружок часа в неделю |
11.00-11.40 |
7а |
5 |
Хамзина С.Ж. |
7 |
Кружок английского языка «Hello, my friends»/ 2 часа в неделю |
11.00-11.40 |
7а, 8б |
12 |
Тұрғынбаев Д.Д. |
Спорттық үйірме
№ |
наименование |
время |
охват |
Кол-во |
ответственные |
1 |
Баскетбол/2 часа в неделю |
11.00-11.40 |
8б, 6б, 7а |
27 |
Хохлунов А.С |
Шығармашылық үйірме
№ |
наименование |
время |
охват |
Кол-во |
ответственные |
1 |
Волшебная глина/2 час |
11.00-11.40 |
6б |
11 |
Щербинина С.П. |
Балшықтан мүсіндеуді үйрету арқылы балалар шығармашылығын, көркемдік талғамы мен халық өнеріне деген қызығушылығын дамыту үшін жағдай жасау мақсатында жазғы демалыс кезінде "сиқырлы саз"сәндік-қолданбалы шығармашылық үйірмесінің жұмысы ұйымдастырылды. Үйірмеге мүсіндеу дағдылары бар және жоқ 6 "б" оқушылары қатысты.
Негізгі формасы теориялық және практикалық бөлімнен тұратын сабақтар болды.Теориялық жұмыс дидактикалық материал мен жұмыс әдістерін көрсете отырып, жұмысты орындау барысында әңгімелер мен түсіндірмелерді қамтыды. Практикалық жұмыс әр тақырыптың негізгі бөлігін құрады. Ол қоғамдық пайдалы бағытқа ие болды және бірнеше тапсырмалардан тұрды. Жұмыстың бастапқы кезеңінде-техниканы игеру-әр түр үшін бөлек. Бұл үлгі бойынша орындалатын шағын көлемді жұмыстар болды. Үйірмелердің барлық практикалық жұмыстары қарапайымнан күрделіге қарай құрылды. Оны орындау барысында оқушылар өнімді дайындаудың технологиялық процестерін, қабылдауды зерттеді.
Барлығы 8 сабақ өткізілді, оның мазмұны әртүрлі өнер мектептерін зерттеуді қамтыды: кәдесый мүсіндеу, Дымково ойыншығы, Каргополь және филимон ойыншықтары, Пятигорск қыш ыдыстары, ойыншықтар мен кәдесыйлар , сәндік панельдер , сондай-ақ сәндік өнердің жаңа туындылары. Сабақ барысында балалар сазбен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасын, саздан жасалған бұйымдардың түрлерін, халық қолөнерін, саздан жасалған бұйымдарды жасау кезеңдерін, саздан жасалған бұйымдарды көркемдік өңдеу түрлерін үйренді. Олар эскиздер жасауды, қарапайым сюжеттік композицияларды өз бетінше жасауды үйренді, қарапайым саздан жасалған бұйымдарды мүсіндеу технологиясын игерді. Практикалық жаттығулар оқушыларда ұсақ моториканы, сөйлеуді, кеңістіктік ойлауды және эстетикалық талғамды дамытты.
Қазақ тілі үйірмесінің мақсаты " Қазақшаңыз қалай?"шығармашылық және ойын арқылы тілдік дағдыларды дамыту, оқушылардың сөздік қорын байыту, оқушыларды қазақ тілінде пәндерді оқуға дайындау, келесі сыныпта оқуға қажетті дағдыларды дамыту болып табылады. Үйірме бағдарламасы үш негізгі тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған: оқу, тыңдау, грамматика , шығармашылық тапсырмалар қазақ тілі практикасымен ұштастырылды . Әр сабақ сәлемдесуден және берілген тақырып бойынша лексиканы үйренудің белсенді әдістерінен басталды. Лексиканы жандандыру түрлі ойындар түрінде өтті. Сабақ барысында балалар өз сөздерінде жаңа лексиканы қолдануға тырысты. "Мен және қоршаған орта" сабағында балалар тақырып бойынша лексикалық қорды толықтырды, монолог құрастырды, етістіктің шақтарын қайталады ."Ауа-райы және Жыл мезгілдері" сабағында балалар ауа-райы, жақсы ауа-райының белгілері, халықтық белгілер туралы әңгімелесті, сондай-ақ жылдың сүйікті уақыты туралы айтты. Ең жақсы оқиға - Достық қошеметпен атап өтілді. Сабақтың Грамматикалық тақырыбы қазақ тілінің жағдайларына арналды. Жұпта жұмыс істей отырып, оқушылар сөздерді ауызша біріктірді . Әр баланың жоғары белсенділігін қолдау үшін сабақтарда қолайлы коммуникативті атмосфера құрылды, әр түрлі іс-шаралар қолданылды.
"Математикалық логика" үйірмесінің мақсаты: зияткерлік қабілеттерін, танымдық белсенділігін, балалардың математикаға деген қызығушылығын дамыту және алған білімдерін шығармашылықпен қолдануға деген ұмтылыс. Үйірменің негізгі міндеттері: логикалық ойлауды және негізгі ойлау операцияларын дамыту; математикалық қабілеттер мен бейімділіктерді дамыту. Үйірме аптасына 2 рет өткізілді. Сабақтар ойын түрінде өткізілді. Материал талаптарға, балалардың жеке ерекшеліктеріне сәйкес таңдалды, жеке тұлғаның қалыптасуына ықпал етті. Оқытуда қарапайым алгоритмдерді тануға әкелетін логикалық есептер басым болды. Таңдалған тапсырмалардың қиындық деңгейі-оларды қарауға көптеген оқушыларды тартуға болады. Үйірме сабақтарында әр түрлі міндеттер қарастырылды қиындық деңгейлері, бұл білім алушылармен жұмыс істеудің оңтайлы нұсқасын табуға мүмкіндік берді.
Ағылшын үйірмесінің сабақтары аптасына екі рет өткізілді. Оған 7а және 8б сынып оқушылары қатысты. Үйірмедегі сабақтар жоспарға сәйкес өтті. Оқушылар үйірмеге белсенді қатысып, қызығушылық танытты. Сабақтарда карточкалар, аудио, бейне материалдар пайдаланылды, грамматикалық тақырыптарды (Present simple tense, Past simple, Present continuous tense, Present perfect, Active and Passive Voice, Entirect speech) білу үшін оқушыларға ауызша сауалнама жүргізілді. Оқушыларды оқытуда жұмбақтар ең қызықты және маңызды құралдардың бірі болып табылады . Жұмбақтар - Riddles-көбінесе жаңа сөздерді бекіту, көп мағыналы ағылшын сөздеріне назар аудару және грамматикалық құбылыстарды бейнелеу үшін қолданылады. Осылайша, оқушылар жұмбақтарды шешу арқылы жаңа сөздерді үйренді.
Қоршаған орта проблемаларына қызығушылықты қалыптастыру, экологиялық ойлауды дамыту, зерттеу қызметін қалыптастыру мақсатында жазғы демалысты ұйымдастыру шеңберінде "Эко-әлем" экологиялық үйірмесінің жұмысы ұйымдастырылды. Сабақта балалар табиғатты қорғаудың жалпы мәселелерін қарастырды, экскурсиялар мен зерттеу жұмыстары кезінде оқушылардың табиғаттағы мінез-құлық ережелері мен қауіпсіздік техникасын қайталады. Мектеп учаскесіне экскурсия жүргізілді. Балалар ағаштардың, бұталардың түрлік құрамын зерттеп, анықтап, мектеп учаскесінің жоспарын жасады. Оқушылар мектеп жанындағы учаскенің түрлік құрамында мынадай түрлер басым екенін анықтады: үйеңкі, шие, қайың, беде, жолжелкен, қарақат, қарағай, терек-ауаның ластануына төзімді, жапырақ беті үлкен және газ сіңіру мен шаңды тұндырудың үлкен көлемі бар өсімдіктердің түрлері, олар мектеп аумағында өзіндік микроклимат жасайды. Бұл ластану деңгейі төмен таза ауаны көрсетеді: қорытынды мектеп аумағын экологиялық қолайлы аймақ деп санауға болады. Келесі сабақтарда оқушылар топырақтың механикалық құрамын зерттеп, топырақ сорғышын дайындап, топырақтың рН- анықтады. Зерттеудің мәліметтері бойынша, балалар мектеп маңындағы топырақтың рН-бейтарап екенін анықтады-бұл жақсы көрсеткіш,топырақ көптеген дақылдарды өсіруге жарамды.
Баскетбол бойынша секциялар жазғы кезеңде оқушыларды спорт секциясында жүйелі баскетбол сабақтарына тарту арқылы оқушылардың дене шынықтыруының, дене дамуының және дене дайындығының сапалы деңгейін қамтамасыз ету мақсатында өткізілді. Спорт үйірмесіндегі сабақтар серіктестікті, ұжымшылдықты қалыптастыруға, дене шынықтыру белсенділігін дамытуға, спорттық дағдыларды игеруге бағытталған. Сабақ барысында балалар ойындарды өз бетінше бағалауға тырысты, осылайша олар үшін бұл жауапты шешімдер қабылдау тәжірибесіне айналды. Оқушылар пас беруді, қызмет көрсетуді, лақтыруды, дриблингті, ойыншылардың негізгі позицияларын орындауды үйренді.